25 Ocak 2009 Pazar

"Palmeiras'la birlikte büyüyorum" Keirrison

Avrupa'dan birçok kulübün olduğu gibi Fenerbahçe'nin de ilgilendiği, Alex gibi Coritiba çıkışlı Palmeiras'lı Keirrison lige iyi başladı. İlk maçında Palmeiras'ın Mogi-Mirim'i 3-0 yendiği maçta 2 gol attı ve tribünlerdeki 16 bin taraftarı coşturdu.

Maç sonunda açıklamalar yapan Keirrison "Oynayıp oynamayacağımı tam olarak bilmiyorum. Benim gelişimle birlikte beklentiler arttı ve benim burda kazanmaya inancım tam. Ama ben soğukkanlıyım ve bu duygunun beni sıkmasına izin vermeyeceğim. İşime tam konsantreyim" diye konuştu.


9 numaralı formanın beklentileri çok yükselttiği bir havada maçlara çıkacak olan Keirrison "Palmeiras'taki ilk günlerim benim için çok özel. Bu, uzun süremesini istediğim çok güzel ve farklı bir duygu. Ayrıca diğer takım arkadaşlarımın ve yöneticilerin ilgisi beni çok mutlu ediyor" diyor.

İlerleyen senelerde Türkiye'ye gelir mi bilinmez ama transferin gözdelerinden olacak, bu kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder